Ett negativt inlägg...

Nu har jag fått uppleva en upplevelse jag inte upplevt på minst 5 år. Jag har blivit sjuk och fått feber... (lugn, inte svininfluensa!!!)
Varför NU kan man fråga ? Tjaaa, kanske beror det på stressen som finns i skolan. Vem vet ? Men det stoppar inte mig inte från att vara plugghest :D (eller jo, för tillfället gör det det).
 
Lyssna på det här: (eller läs lättare sagt)
Även om jag dessutom är lite HES är jag en plugghest. Fattar ni ? pluggHESt.. plugg-HES-t... hahahhahhaha
Kyraaa på errr också :)


Kommentarer
Anonym

Stackarn :( Men vart håller resten av plugghestarna hus ?? Krya !

Svar: tackar, tackar. Resten av plugghestarna, ja de har liksom glömt bort hur man skriver inlägg! Men kommentarer läser de alltid ! Så man kan alltid hälsa till dem genom kommentarer :D
pluggbloggen.blogg.se

2013-02-03 @ 20:47:04
Anonym

Då så :) HEJ plugghestar!

2013-02-03 @ 20:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0